معادل فارسی کلمات کانون زبان ایران
زبان انگلیسی
نمونه سوال . فیلم آموزشی و...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ بیشتر در راستای کمک به زبان آموزانی که به زبان انگلیسی علاقه مند هستند طراحی شده است.من در حال حاضر فارغ التحصیل کانون زبان ایران هستم.اگر سوال یا در خواستی در مورد زبان انگلیسی داشتید میتوانید در قسمت پایین هر مطلب، نظرات خود مطرح کنید.با تشکر
نويسندگان
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت14:40---10 فروردين 1395
ممنون واقعا پیجتون عالییییییه ولی لینک ad3 ئون درسته؟؟ من هرچی کلیک میکنم دانلود نمیشه
با سلام...خیلی ممنون بابت نظرتون...لینک ها تماما کار میکنند و مشکلی ندارند...لطفا از مرورگر های دیگه هم استفاده نمایید شاید مشکل شما برطرف شود...


محمدرضا
ساعت17:48---18 اسفند 1394
واقعا دستتون درد نکنه لطف بزرگی کردین . ad3 عالی بود

moja
ساعت12:02---2 دی 1394
سلام.فایل pdfادونس2را نمیزارین.این فایل قابلیت سرچ نداره.ممنون از لطفتون
سلام...با عرض پوزش این سایت تا اطلاع ثانوی هیچگونه فایلی را بار گذاری نخواهد کرد...


Javad
ساعت5:29---10 شهريور 1394
سلام
ببخشید میشه بگید لغات ادونس 2 کی اصلاح میشه؟


Reza
ساعت22:36---6 شهريور 1394
سلام
آقا لغات AD2 رو اصلاح کردین؟
چرا پاسخ نمیدین!
خیر.


Shayan
ساعت15:38---2 شهريور 1394
سلام
لغات AD2 اصلاح شد؟
لطفا پاسخ بدید.


sarahgh
ساعت10:35---20 تير 1394
mamnun babat vocab ad3....hameja pooli kardan download ro...kare ensan dustaneyi kardin shoma....

nahid
ساعت15:26---11 تير 1394
خیلی ممنون بابت لغات ادونس 3 اجرتون باخدا موفق باشید

deniz
ساعت12:07---25 ارديبهشت 1394
مرسی بابت واژگان ad2 ، ولی خیلی... چجوری بگم... نامرتب بود
ولی دوباره مرسی
خواهش میکنم.باید بگم این فایل در حال تبدیل به فایل اصل هست و بعد امتحانات و پس از اصلاحات صورت گرفته قرار داده خواهد شد.فعلا از این فایل اسکن شده استفاده کنید تا فایل جدید قرار داده شود.با تشکر


nafise
ساعت15:01---10 ارديبهشت 1394
کارتون خیلی خوبه ، ممنون

kimia
ساعت22:50---22 فروردين 1394
سلام ببخشید من الان reach 3 در ترم نوجوانان هستم .
ازتون ممنون میشم مال ترم من رو هم بزارین


ghazal
ساعت14:57---22 اسفند 1393
ممنون بابت لغات ad3خیلی خوب بودن مچکرم
خواهش میکنم.لطفا در خبرنامه هم عضو شوید.ممنون.


ساینا
ساعت23:06---29 دی 1393
Tnx a lot
Your welcome


sina 1375
ساعت19:56---29 آذر 1393
kheili mamnon k loghat haye ad 3 ro gozashtin ((:
خواهش میکنم.


apollonius
ساعت18:36---30 شهريور 1393
خیلییییی ممنون

نگار
ساعت16:03---10 شهريور 1393
چرا ad3 دانلود نمیشه؟!!
با سلام.چون در حال حاضر فایل Advanced 3 دارای لینک نمی باشد.


سحر جوجو
ساعت22:20---8 شهريور 1393
واااااااااااای خیییییییییلی عالی بود.... واقعااااااااااا مرسی .... چه خوبه که سایت های اینجوری هم هستن
کارتون عالیه واقعا مرررررررررسی


سارا
ساعت10:48---21 مرداد 1393
عالي بود ممنون
خواهش میکنم.


shell
ساعت13:54---11 مرداد 1393
سلام.با تشکر فراوان....امکان گذاشتن پاسخ student book high 2 هم هست؟ممنون

mohammad
ساعت19:31---2 مرداد 1393
چی جوری میشه لینک دانلود درست کرد؟ممنون میشم اگه سریع تر جواب بدی!پاسخ:شما می توانید با عضویت در picofile یا سایت های دیگر و بارگذاری فایل لینک دانلود دریافت کنید.

mohammad
ساعت16:15---13 تير 1393
thank you
پاسخ:Your welcome


احسان
ساعت19:31---11 تير 1393
سلام شما کی میتونید لغات AD3 را آماده کنی؟؟؟؟؟؟لطفا بذارید خواهش میکنم!http://demo20.loxblog.com/commenting/avatars/avat ar15.jpg
پاسخ:با سلام خدمت شما دوست عزیز. در حال حاضر این امکان برای من وجود ندارد که لغات AD 3 را برای دانلود قرار دهم.بهتر است منتظر اطلاع ثانوی باشید.برای اطلاع رسانی , بهتر است در این سایت عضو شده و حتما ایمیل خود را درست وارد کنید.


iraj
ساعت23:16---31 خرداد 1393
معنی لغات advanced 3 را از کجا می توتم به طور رایگان پیدا کنم
پاسخ:با سلام.در حال حاضر در هیچ کجا این امکان وجود ندارد که لغات Advanced 3 را به طور رایگان بتوانید دریافت کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 145786
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 374
تعداد آنلاین : 1